Kot očeta in dedka me še posebej skrbi delovanje aktivistov na področju šolstva
Nekaj odgovorov za revijo Reporter v zvezi z referendumom o družinskem zakoniku.
Kakšni so po vašem razlogi, da se komaj tri leta po uspešnem referendumu znova soočamo s spremembo družinskega zakonika?
Aktivisti teorije spola, se mi zdi, da se – ob zavedanju medijske prevlade – ne menijo veliko za trenutna družbena razmerja, pač pa jih počasi in vztrajno spreminjajo. Pri tem pa stalno – pod krinko tolerantnosti in »ljubezen je ljubezen« – delujejo na različnih družbenih področjih.
Kot starša in dedka me še posebej skrbi, da pod krinkami – recimo človekovih pravic, spolne vzgoje, zdravstvene vzgoje – delujejo na področju šolstva. Aktivisti ene od organizacij so recimo na meni znani srednji šoli pod krinko ozaveščanja človekovih pravic obiskali vse razrede in spotoma pobrali e‑naslove od dijakov, ki jih sedaj lahko vsakodnevno bombardirajo s čimerkoli.
Zdi se mi, da se s stalnimi zakonskimi iniciativami pač preverja družbeni odziv in »zrelost« družbe za udejanjanje začrtanih »gender« vizij. Videti je, da gejevski lobi deluje kot kakšna poslovna organizacija: vizija, delovanje, preverjanje učinka na »trgu«, korekcije delovanja. Tokrat so denimo družbena in politična razmerja že drugačna, na roke jim gre spremenjena referendumska zakonodaja in večja apatija volivcev.
Prosim, da omenite nekaj ključnih opaznih premikov v slovenski družbi v zadnjih dveh desetletjih zaradi gejevskega aktivizma.
Kadar se pogovarjam z mladimi, ki študirajo ali so študirali pred kratkim opažam, da se je teorija spola pod okriljem hvalevrednih vrednot kot so strpnost, pravica do izbire, pozornost do obrobnih, želeti drugemu izpolnjeno življenje, … očitno vrinila v mnoge študijske programe kot miselni sistem. S stalnim usmerjanjem pozornosti na diskriminiranost istospolnih, na kršenje človekovih pravic, na neenakost pred zakonom, nam vedno bolj – kot bi rekli mladi – »nabijajo krivdo«. Nihče namreč ne želi biti nestrpen in nihče ne želi nasprotovati človekovim pravicam. Uveljavile so se besedne zveze s katerimi se nihče ne poistoveti rad. Če se z gejevskimi aktivisti ne strinjaš, celo, če jih ne zagovarjaš dovolj zavzeto, kaj hitro izpadeš nestrpen, homofoben, vsaj zastarel in nazadnjaški.
Sam imam izkušnjo, da sem takoj, ko sem kot podjetnik sponzoriral srečanje družin v organizaciji Iskreni.net, dobil e-pošto od dežurnega aktivista, v katerem mi je »nabijal krivdo« netolerantnosti.
Lahko omenite konkretne primere, vaše osebne izkušnje na področju skavtstva, s katerim lahko potrdite ali ovržete t.i. teorijo spola, za katero se zavzemajo gejevski aktivisti.
Skavti – sam sem bil aktiven le v odraslo-skavtski organizaciji – poudarjamo pomen različnosti, enakovrednosti in obenem komplementarnosti spolov za zdrav in celovit razvoj človeka od otroštva do odrasle dobe. Nikakor ne govorimo o enakosti spolov, pač pa poudarjamo razlike, spoštovanje razlik in tudi pomen razlik za zdrav otrokov razvoj. To sem opazil v mladinskem gibanju preko svojih otrok in to živimo v odraslo-skavtski organizaciji.
Morda je zanimivo, da v svetu obstajata dve globalni skavtski organizaciji – fantovska in dekliška, ki sedaj, malo paradoksalno, obe sprejemata fante in dekleta, a delujeta z različnimi vzgojnimi poudarki. Očitno je, da ne sprejemata teorije spola, kjer naj bi bil spol le družbeni fenomen in ne biološka danost.
Ali lahko omenite kakšno optimistično spodbudo, četudi bi prišlo do spremembe zakona kljub visoki zahtevani volilni referendumski udeležbi?
Zaradi medijske premoči in finančne moči lobijev, učinkoviti taktiki in udarniškem vztrajanju aktivistov teorije spola je pričakovati, da se v prihodnosti morda res sprejme nov družinski zakonik, ki bi izenačil istospolno skupnost in zakonsko zvezo. Menim, da je pomembno, da pri tem ne izgubimo razsodnosti in zdrave pameti, pač pa, da sami živimo to, v kar verjamemo, da suvereno povemo svoje mnenje v javnosti, da se ne zrušimo pod provokacijami, temveč stojimo trdno v svojem prepričanju. Obenem pa kot možje in žene skrbimo za medsebojne odnose in s takim zgledom vzgajamo otroke. Obenem pa pomagamo ljudem razumeti, da v tem, kar mi verjamemo, ne gre za napad na določeno skupino ljudi, temveč za naš pogled na to, kako vidimo, da je človek lahko v resnici srečen, izpolnjen in živi osrečujoče življenje, ki nam ga je namenil Bog.
Prosim še za nekaj svežih in osnovnih podatkov o vaši poklicni dejavnosti, izobrazbi, ali ste dejavni v Družinski pobudi…?
Predstavim se kot mož, oče, dedek, podjetnik, skavt, predavatelj in bloger na blogu Preprostost. Po izobrazbi sem magister farmacije, poslovno pa se v podjetju Edusatis d.o.o., katerega lastnik sem, ukvarjam z izobraževanjem in svetovanjem na področju analitike, sistemov vodenja kakovosti in vzgoje voditeljev. Nisem dejaven v Družinski pobudi.
Pusti komentar
Se želite pridružiti pogovoru?Vabljeni ste, da prispevate!