Spletni portal Dela nas posiljuje z vsiljivostjo reklam. Obup?


“Veleosrednji” slovenski časnik Delo sem po približno 15 letih zvestega plačevanja naročnine  leta 2008 odpovedal. Zaradi izjemno tendencionznega poročanja, ki je presegalo vse meje dobrega okusa. Po moji oceni seveda. Ni mi žal. 

Sedaj od časa do časa pogledam njihov spletni portal, ki pa me je danes dvakrat neprijetno presenetil. Najprej sem opazil kaj drugega kot najbolj izpostavljeno novico, ki pa je – reklama za njihov rumeni dnevnik. Potem sem kliknil novico iz Slovenije, ter bil spet šokiran. Še bolj. Čez pol ekrana se mi je “namala” reklama za isti rumeni dnevnik. Reklame se sploh nisem mogel znebiti drugače kot da sem jo kliknil in odprl. Hvala za tak portal. Danes ste me zadnjič videli tu.

Časniku Delo in njihovemu spletnemu portalu očitno teče voda v grlo. Iz česa to sklepam? Od kar sem odpovedal Delo so me vsaj 6x poklicali, da bi ga ponovno naročil. Na precej vsiljiv način. Včasih tudi v nekajdnevnem zamiku. Očitno so tudi slabo organizirani, ker sem večkrat klicateljicam dejal, naj ne kličejo več, pa ni zaleglo. Očitno ne vedo eden za drugega.

Drug signal iz katerega sklepam na vodo v grlu pa je, da so reklame na portalu vedno bolj vsiljive. Tako vsiljive, da bodo po mojem mnenju odgnale še tistih nekaj bralcev, ki smo vsaj od časa do časa kliknili na www.delo.si. 

Alternativa takim časnikom? Blogosfera! Sam sem poiskal nekaj dobrih blogerjev, ki jih redno spremljam preko RSS virov (novice tako kar same pridejo k meni)  in zvem verodostojne novice, komentarje na družbeno dogajanje in tudi politične analize, ki jim sam zaupam. Ja to je (in še bolj bo): Novinarstvo 2.0.

Pa še to: blogerji pišemo zastonj, četudi ne zaman.

13 odgovorov
  1. Tina PS
    Tina PS says:

    Moja babica je tudi tam nekje 2007, 2008 odpovedala Delo, pa je niso nič klicali – pri tem, da je bila naročnica še iz časov, ko se časopisu še Delo ni reklo… No, klicali so jo letos v začetku leta, pa še to zaradi nekih novih edicij. Toliko o skrbi za naročnike.

    Odgovori
  2. Aleš Čerin
    Aleš Čerin says:

    Zanimivo! Ko sem objavil tale članek, sem šel po kaki uri in pol še enkrat preveriti, če spletni portal Delo še “teži” z reklamami. Pa vidim, da so se že odzvali in oglas umaknili malo bolj “v kot”, tako, da ne moti več branja vsebine.

    Ali je to sploh mogoče, da blogovski zapis lahko vpliva na veliko Delo, ali si samo domišljam?

    Odgovori
  3. Aleš Čerin
    Aleš Čerin says:

    @jAKOB: Ja, se strinjam se teboj. Ogromno plevela je med blogerji. No pa saj mi ni treba spremljati vsega. Dobre blogerje sem že našel…

    AdBlock sem tudi uporabljal na Firefoxu. Sedaj imam Google Chrome. Ta pa še nima vtičnikov…

    Novinarstvo 2.0: Odlična članka si mi priporočil. Se strinjam z duhom v njih. To je to. Časopise in revije grabi panika…

    Odgovori
  4. Wega
    Wega says:

    No, v bistvu se oglas da ugasniti z klikom na “X” v desnem zgornjem kotu, je pa res, da moraš biti res pozoren, da tisti X opaziš.
    Kar jih pač ne opravičuje, stiska gor ali dol, to ne gre. Sam sem iz enakega razloga kot ti tudi že pred leti odajvil časopis, no pred kratkim pa sem ga spet naročil, imel sem občutek, da so se poboljšali. Pa se niso in bi mi bilo žal, če mi ne bi bile všeč njihove priloge.
    Priporočam ti RSS spremljanje (sam uporabljam iGoogle), zelo praktično in brez reklam

    Odgovori
  5. Aleš Čerin
    Aleš Čerin says:

    @Wega: Pa res. Se ga da ugasniti. Še sedaj ko si me opozoril, sem ga ga kar nekaj časa iskal. Zvito.

    Jaz Delo preberem občasno na letalu. Spremljam če so se poboljšali… Pa se niso in niti ne verjamem več, da se bodo.

    RSS seveda uporabljam – Google Reader.

    Hvala za odziv.

    Odgovori
  6. Aleš Čerin
    Aleš Čerin says:

    @Mikec: Ne, niso jih umaknili. Ravno tam so kot včeraj, četudi sem jih nekaj časa videval bolj “v kotu” ekrana.

    Ja, sem si samo domišljal, da lahko blogovski zapis premakne “mastodonta” Delo…

    Odgovori
  7. Renton
    Renton says:

    Najbolje je, da sploh ne spremljamo več novic, dokler ne ustvarijo normalnega portala. Te časopisne spletne strani so na ravni vaškega glasila z vsemi trači in slovničnimi napakami, 24ur je itak zgodba zase, Žurnal24 je vedno bolj zmeden, o MMCju pa sploh ne bom govoril.

    Kot praviš, še najboljši so blogerji. Če pa bi vseeno rad spremljal tuje novice, ti priporočam Newser, kjer določiš kaj te zanima, oni pa ti prikazujejo novice z najboljših svetovnih novičarjev.

    Odgovori
  8. Aleš Čerin
    Aleš Čerin says:

    @Renton: Ja, točno tako delam. Ne spremljam več, razen sedaj ko gledam kdaj bodo ukinili reklame…

    Tudi sam sem presenečen, ko vidim vse te trače. Izgleda, kot da so plačani od klikov, neupoštevajoč, kdo so ti ki klikajo. Pa vse te slovnične in tipkarske napake, ki si jih sam niti na blogu nočem privoščiti. Kot da nimajo več virov ljudi, denarja, …) kot en mali bloger…

    Hvala za priporočilo za Newser. Grem pogledati.

    Odgovori

Trackbacks & Pingbacks

  1. Aleš Čerin pravi:

    New blog post: Spletni portal Dela nas posiljuje z vsiljivostjo reklam. Obup? http://bit.ly/1aqYRn

Pusti komentar

Se želite pridružiti pogovoru?
Vabljeni ste, da prispevate!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja