Gorenje gre v SIMPLICITY (= PREPROSTOST)

Gorenje sledi blogu PREPROSTOST 🙂 Ja prav ste slišali! Uvajajo linijo izdelkov SIMPLICITY in trend SIMPLICITY. No če sem pošten Gorenje pravzaprav s svojimi funkcionalnimi in oblikovnimi rešitvami postavlja standarde za PREPROSTOST v tehnologiji.

Takole pravijo za novo linijo pralnih strojev:

Z enim samim logičnim gumbom: SIMPLICITY vam ponuja najbolj logične izbire – tiste, ki jih zares uporabljate. Za vse zadošča en sam privlačen gumb!

S pametno obliko: SIMPLICITY razvaja vaš pogled s premišljeno obliko in s pristnimi materiali. Ohranja vašo energijo z ergonomijo: brez nepotrebnih gibov in brez zamudnega iskanja pravih izbir!

Z varčnim delovanjem: SIMPLICITY spoštuje okolje: z nizko porabo energije, z majhno porabo vode, s tihim delovanjem.

Resnično, ljudje se nočemo in se tudi nimamo namena več učiti zapletenih funkcij vseh mogočih strojev, ki jih velikokrat celo sploh ne potrebujemo. Strojev, tudi če se človek odloči za BOLJ PREPROSTE IZBIRE, je v gospodinjstvu še vedno kar nekaj. In vse te stroje se je treba naučiti upravljati. Ne ljubi se nam več brskati po dolgoveznih “bukvah”, ki se jim reče Navodila za uporabo. Sploh ne za tako preproste stroje kot je pralni stroj. Upravljanje stroja mora biti kar se le da intuitivno, logično in PREPROSTO ter že koncipirano z mislijo na končnega uporabnika.

Čestitke Gorenju, da se je odločilo za to pot. Ob priliki (= ko se nam kakšen stroj pokvari) bomo pa še poskusili. Če so njihovi stroji resnično PREPROSTI.

4 odgovorov
  1. Rak
    Rak says:

    Človek se nazadnje vpraša, koliko funkcij in možnosti, ki jih neka tehnična naprava nudi, sploh rabimo, oziroma uporabljamo. Vendar, če jih ne bi imela, “te” naprave sploh ne bi kupili. Se strinjate? Raje preplačamo krepek izdatek za “neuporabljene možnosti” v novem modelu, kot pa da bi se pred znanci in prijatelji izpostavili s tem, da nismo “IN”. Po drugi strani pa tudi proizvajalci ne pristajajo na to, da ne bi nudili, kar nudi konkurenca, to pa izdelke samo draži. Mnogo denarja prihrani tisti, ki se drži načela, kupil bom predhodno varianto, je preskušena, pomanjkljivosti odpravljene, cena pa dokaj realna. Tako jaz, kaj pa ostali?

    Odgovori
  2. Aleš Čerin
    Aleš Čerin says:

    @Rak: Točno to; koliko spoloh potrebujemo. Sam sem že enkart pisal o tem; namreč kako naj človek kupuje, da ne kupi preveč: “Dobil sem vse kar rabim. In nič več.”

    Se pa strinajm, da veliko ljudi, poudarjam veliko ljudi, ne bi kupilo “osiromašene naprave”. Resnično se je treba zavestno odločiti za bolj preproste izbire.

    Se strinjam z vašo zadnjo tezo – kupiti predhodno varianto. Vedno sicer ne deluje, ker včasih popravijo tudi nekaj kar nam prinaša koristi (npr. varnost, …).

    Odgovori
  3. benetke
    benetke says:

    …pred več kot desetimi leti je avtomobilska industrija raziskala, kaj je pomembno za uporabnika … in prišla do presetljivega rezultata…malo pomislite, kaj je za vas pomembno … tehnične lastnosti, tehnologija, varnost, itd. …kaj mislite, da je bil odgovor?… naj vam povem… BARVA

    BARVA? Tako preprosto? Ja, za uporabnika je samoumevno, da ima avto takšne zmogljivosti, da ga varno pripelje iz kraja A v kraj B. Večina uporabnikov se itak ne spozna, kaj vse je potrebno, da nastane avto kot tehnološka in uporabniku prijazna, danes še okolju, inovacija. Z barvo določi svoj JAZ.

    BRAVO GORENJE, design v vlogi nas samih…

    Odgovori
  4. Aleš Čerin
    Aleš Čerin says:

    @benetke: Zanimivo razmišljanje in tudi kar verjamem, da je barva nekaj kar vsakdo resničn o razume in je velikokrat podlaga za odločanje.

    Pri meni ni, ker mi je prav vseeno kakšne barve je avto, samo da me prepelje (zanesljivo in varno) iz točke A v B. Barva je bolj pomembna drugim v družini.

    Odgovori

Pusti komentar

Se želite pridružiti pogovoru?
Vabljeni ste, da prispevate!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja