Dobil sem vse kar rabim. In nič več.
Ljudje smo zares čudna bitja. Od tehnologije bi radi vedno več in več (več funkcij, več možnosti, več moči, več …) in ko to dobimo, nam je pa vse skupaj preveč komplicirano. Potem zahtevamo, da bi bile reči enostavne za uporabo.
Eno vprašanje: “Ali bi kupili glasbeni stolp, če bi imel samo 5 gumbov in ne 44 kot jih ima naš?” Sam jih uporabljam 7 (menim, da bi se dalo nekaj gumbov združiti). Pred leti sem se odločil za tak stolp, sedaj bi pa bolj razmislil. Niti takoj po nakupu, ko sem bil še “vroč”, jih nisem naštudiral in uporabljal. Da o računalnikih in programski opremi niti ne govorim. Koliko je vsemogočih nastavitev, ki jih uporabnik brez pomoči računalniškega guruja nikakor ne more obvladati. In jih niti ne uporablja.
Pa vendar se stvari spreminjajo. Začeli so veliki. Poglejte si vstopno stran od Googla in od Yahooja in ju primerjajte. Katera bolj vabi k uporabi? Odgovor je na dlani, kajne? In primerjava uspeha obeh podjetij je tudi zanimiva (Google: 67%, Yahoo: 20% trga). Seveda tehnologija, ki se pri Googlovem iskalniku “vrti zadaj” nikakor ni enostavna, nasprotno predstavljam si da je izredno kompleksna. Vendar nas iskalni algoritmi kot uporabnika pravzaprav ne zanimajo. Nas zanima rezultat (da dobimo želeno) in da se pri tem ne “matramo”. Zanima nas seveda oboje. Da lahko rečemo: “Preprosto je kot pasulj, vendar sem dobil vse kar rabim. In nič več.”
Na nas uporabnikih je da se odločimo kaj bomo podpirali. Z vsakim nakupom. Pri iskalnikih smo se že odločili.
Foto: Aleš Čerin
Pusti komentar
Se želite pridružiti pogovoru?Vabljeni ste, da prispevate!