,

Logotip podjetja Inoverzum: PREPROST minimalizem

Takole pravijo fantje o sebi: Inoverzum je podjetje za profesionalno vodenje (management) inovacij. Specializirano je za inoviranje med JRU in podjetji, ki je eno najbolj kritičnih področij ne samo v Sloveniji, ampak tudi po drugih državah EU in sveta.”

Inoverzum logotip

Podobo Inoverzuma je oblikoval Luka Mancini iz oblikovalskega tandema Lukatarina. Takole pravijo na spletni strani MemoInštituta o logotipu: “Je minimalistična, a vendar sporočilnostno močna. Grafično rešitev logotipa je Luka tudi skrbno utemeljil, povzetki ključnih idej pa so: 1. Neznakovni logotip: večina logotipov konkurentov ima znakovne logotipe, ki simbolizirajo mreženje in povezave … sporočilnostno močni logotipi brez znakov so v tej branži redkost. 2. Velik razmik med črkami in belina okrog črk: izražanje prostornosti, lahkosti, brezmejnosti vesolja. 3. Futuristično – tehnični tip črk: Inoverzum bo primarno menedžiral tehnološko/tehnično/naravoslovna znanja. 4. Redukcija in abstrakcija črk: poudarjanje logike, racionalnosti, analitičnosti, univerzalnosti, … skratka učinkovitega minimalizma. 5. Barvni sistem in ozadja: osnovni barvi sta črna in bela – črna kot vesolje/ozadje in bela kot zvezde.”

Novi logotip mojega podjetja Edusatis d.o.o.

Prvič pa objavljam tudi novi logotip svojega podjetja Edusatis d.o.o.. Logotip izhaja iz sedanjega in je njegova nadgradnja. Ohranil je temeljni element knjigo (kot simbol znanja), ki se spreminja v ptico, vendar kot negativ in tudi eno od barv. Dodana je nova barva, ki logo vsekakor poživi.

Stari logo je oblikoval Toni Anžlovar, Formalibre d.o.o., za kar se mu ob tej priliki najlepše zahvaljujem, novega pa hčerka Neža Rutar v okviru svoje diplomske naloge. Morda oblika še ni dokončna, zato me prav zanima kako vam je všeč.

Stari:

Novi:Foto: www.lukatarina.net


2 odgovorov
  1. klement
    klement says:

    Kako zahtevno je vsako oblikovanje vidiš takoj ko sam puskusiš z neko malenkostjo še posebej če nimaš žilice za to. V zgornjem primeru se mi zdi sledenje nekemu trendu moderniziranja ali pomlajevanja logotipa v smislu pipistrel ali toyota,……
    Sicer pa se mi zdi, da se v današnjih časih človeku bolj vtisne v zavest vsebina, ki se skriva za logotipom.
    Glede na to da promovirate preprostost, praktičnost, 1€ /dan in podobne dobrine, kar seveda tudi sam poskušam prakticirati dnevno me ta logotip pač spomni na te stvari… Čeprav mislim pa, da minimalizem ne spada ravno v ta rang in sploh nujno ne pomeni poenostavitve.

    Odgovori

Pusti komentar

Se želite pridružiti pogovoru?
Vabljeni ste, da prispevate!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja